Barış Özcan’ın vloglarındaki geri sayım

Barış özcan, teknoloji, tasarım ve sanat konularında videolar hazırlayan, adam.

bu barış abinin kanalı şurda, gidin bakın sabkrisyon felan olun.

hatta böyle bi ara Barış Özcan Harekat’ı ortaya çıkmıştı BÖH!

uf uhtred

şimdi bu barış özcan abinin vlogları da var, niggara şelalesini felan gezdiğini çekip bize atıyo. bizde ağzımın açık izliyoruz.

bu vlogların bazılarının girişinde lokasyon, tarih bilgisinin yanı sıra bir de geri sayım var. -11661, -12071 gibin. zaten barisozcan.com’da da sık sorulan sorular kısmında bu soru sorulmuş. barış abim de siyasetçi gibi “evet o bi sayaç, bitince ne olacak görücez” dedi. Çok tatmin olduk abi ya

biz bunların gün olduğunu düşündük. kesinlikle yanında -11661.gün demeseyle alakası yok. hesapladık, hesapladık işsiz gibi hesapladık. bakın ne çıktı

ne işe yarıyor bu meret?

bizim değil, hesapla.net’in hesaplamalarına göre, bütün bu tarihler, yine aynı yerde yazan tarihe(kaydın alındığı tarih) eklendiğinde sonuç, 23 Temmuz 2050 Cumartesi.

ne var bu tarihte, savaş mı çıkıyo

23 temmuz 2050 cumartesi… 23 temmuz… 2050… ne biliyim lan ben. Tek bildiğim o zaman Barış Özcan 78-76 yaşlarında oluyor.(bkz. konsol üssü videosu)

yoksa barış özcan gizli türk istihbarat örgütüne mi üye, yoksa barış özcan kahin baba vanga mı? (!)

2019.01.01 tarihine 11526 gün ekleyin bakalım matematiğiniz yetiyorsa
hesapla.net beleşe reklam yapıyoz bizi de gör
vaşinktın’da beyaz sarayla görüşmüş olmasın bu adam.

Acaba 23 temmuz 2050 tarihinin ne gibi bir önemi var?

Kimse bilmiyo, yani adı barış özcan olmayan herkes. bekleyip görücez. bu yazıyı da barış apiye fırlatın belki cevaplandırır

çıkmayan oyun bugünde çıkmadı, çok çirkin bir araba çıktı ama, gidin onla oynayın.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir